reklama

Sympatizant sestier a pôrodných asistentiek

Sestry a pôrodné asistentky sa rozhodli dať najavo nesúhlas s rozhodnutím Ústavného súdu SR o pozastavení účinnosti zákona o minimálnych mzdových nárokoch. Nesúhlas vyjadrili aj s celkovou situáciou v rezorte zhromaždením, ktoré sa uskutočnilo pred budovou Národnej rady SR, dňa 24. júla 2012 od 10:30 hod. Čierne tričká, ktoré mali na sebe, symbolizovali skutočnosť, že sestry sú po vyše roku svojich náročných aktivít opäť tam, kde boli na začiatku. Sestry a pôrodné asistentky, ktoré v tento deň pracovali, vyjadrili svoju spolupatričnosť tým, že si do služby tiež obliekli čierné trička.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Som sanitár asistent, ktorému to nebolo ľahostajné a preto som si obliekol čierne tričko a podporil svojou účasťou sestry a pôrodné asitentky na proteste dna 24.7.2012. Zdôraznujem, neprišiel som na protest preto, aby som očiernil prácu nás sanitárov, zradil, ale preto aby som podporil sestry, moje kolegyne a aj mojich dobrých známych. Podaktorí si to myslia a sú na omyle. Veľmi ma potešili príhovory, ktoré tam odzneli. Presvedčili ma o tom, že fakt nie sú proti nám, ostatným pracovnikom, či sme sanitári, asistenti a či laboranti. Potešilo ma, keď som zbadal, že okrem mňa tam bolo aj viacej sanitárov, ktorý tiež podporili svoje kolegyne. Stal som sa aktívnym členom ZOO SaPA. Dúfam a verím, že aj nás sanitárov bude v týchto odboroch stále viac a viac. Našim cieľom je bojovať za nás všetkých a nie len za sestry a pôrodne asistentky..

Boris Čermák

Boris Čermák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Somsanitár a budúci zdravotnícky asistent. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu