reklama

Podpora sestier a pôrodných asistentiek v Košiciach

Približne dve stovky zdravotných sestier ,ako aj iný zdravotnícký  personál z celého Slovenska sa dňa 10.10.2012 o 15:OO zišli  kúsok od budovy Ústavného súdu SR v Košiciach, aby tak vyjadrili nespokojnosť s pozastavením účinnosti zákona o mzdách sestier, ktorý upravoval ich mzdy. Ako kolega sanitár ,som  sa na tomto proteste zúčastnil a tým som podporil kolegyne sestry a pôrodné asistentky. Pripájam môj príhovor, ktorý odznel na proteste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Prajem pekné popoludnie vážení prítomní.

Dovoľte mi, aby som sa vám predstavil. Volám sa Boris Čermák a pracujem ako sanitar na Neurochirurgickej klinike vo Fakultnej nemocnici v Nových Zámkoch.

Keď som pred siedmimi rokmi nastupoval do nemocnice v Nových Zámkoch ani sa mi nesnívalo, že budem o pár rokov pred vami stáť a prihovárať sa vám. Prihováram sa vám ako sanitár a zároveň ako člen výboru Základnej odborovej organizácie sestier a pôrodných asistentiek pri Fakultnej nemocnici v Nových Zámkoch.

A ja z tohto miesta vám chcem povedať, že vás sestry a pôrodné asistentky podporujem a som na vašej strane. Prajem, aby toto naše zhromaždenie naplnilo všetky očakávania a aby naše hlasy boli vypočuté. Spoločne môžeme dosiahnuť veľa a verím, že aj my sanitári, asistenti a ostatní zdravotnícki pracovníci sa dočkáme spravodlivého mzdového ohodnotenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Želám nám všetkým pevné zdravie, tiež veľa odvahy, sily a energie pri presadzovaní našich požiadaviek.

Boris Čermák

Boris Čermák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Somsanitár a budúci zdravotnícky asistent. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu